Highland tower
Wednesday 20 November 2013, ϟ 0 shout(s)

Assalamualaikum dan selamat petang !!! Sejuk gila hari ni sebab hujan tak henti henti takyah pasang kipas pon kan ? Tapi aku pasang jugak . Buat apa cuti sekolah ni ? Aku buat tak tahu jelah , study pon malas ! Tak sedar diri lagi nak SPM tahun depan . Tapi takmo la citer pasal SPM je nanti bosan blogger-emoticon.blogspot.com Tadi kan , aku ngan twin aku tengok wayang . Citer ape ? Kat mana ? Kitorang tengok citer Highland Tower dekat panggung wayang rumah kami lah blogger-emoticon.blogspot.com Free ape ! Sebenarnya twin aku yang download citer tuh pastuh dia ajak tengok sama sama . Tadi tiba tiba je dia kata "highland tower dah siap!" . Then aku cakap "masuk dalam pendirve ,aku nok tengok" pastuh dia kata lag "tengok same lah , aku nok mandi jap" . Wuuuu takot lah tu

Semangatnye aku bawak selimut duduk atas sofa , yela sejuk katakan . Sebelum citer tuh start aku tanya lah dekat twin aku tuh "hantu sungguh ke tipu tipu ?" then twin aku kata "aku pon dok tahu" . Cehhh blogger-emoticon.blogspot.com Mula mula tengok tuh twin aku dah menjerit , amboi baru tengok terkejut doh ? Masa mula mula tuh Mikhail Andre dengan kawan dia , Nizam pi siasat satu rumah tuh then diorang masuk satu bilik tuh pastuh tiba tiba je ada tangan yang tutup diorang punya camera tu sebab tu la twin aku tuh terlebih terkejut .

Aku tak faham sangat masa mula mula tengok citer tuh sebab taktahu sama ada ada hantu betul betul ke ? Pastuh diorang rakam sendiri ke ? Dah taktahu kan so tengok jelah dulu . Sepanjang rakaman citer tuh memang diorang rakam sendiri lah . Lepas pi siasat rumah tuh baru lah si Mikhail ni suggest dekat Nizam yang diorang nak pi siasat dekat Highland Tower .

Masa diorang buat rakaman dalam highland tower tuh macam macam jugak lah aku boleh tengok . First diorang punya kamera gerak sendiri , ade rambut yang gerak dekat pintu , bayang2 hitam , 2 orang kena rasuk , bunyi orang menjerit n banyak lagi lah kot . Part yang aku rasa takot siket tuh masa dua orang kawan si mikhail ni (aku lupa nama) , keluar dari bangunan sebab nak pi ambik bateri dekat dalam van diorang . Masa dalam perjalanan tuh , salah sorang kawan si mikhail ni suluh satu tempat dan nampak macam benda yang bewarna putih . Masa tuh aku ingat memang hantu lah kan tapi dengan selamber je kawan mikhail tu pegang kain tuh . Dia siap cakap "woi , kain jelah ! tak nampak ni , kain !" lebih kurang cenggitu la dia cakap 

Memang best lah tengok citer ni , ada lah unsur unsur seram tuh . Tapi aku still takpuas hati pasal yang hantu tulah . Last citer tuh ada tunjuk behind the scene Highland Tower ni lah . Diorang cakap apa yang diorang tunjuk dalam video ni betul . Takde hantu tipu tipu . Diorang rakam sendiri buktinya hanya 7 orang tu je yang ada dalam rakaman tuh . Oh oh bukan 7 tapi 8 sebab masa Shima tuh kena rasuk dalam bangunan tuh , diorang terakam satu makhluk yang mengintai mereka . Makhluk apa ? Lu tengok lah sendiri blogger-emoticon.blogspot.com

new past