kehilangan orang tersayang :')
Tuesday 1 April 2014, ϟ 0 shout(s)

Hey hey selamat malam semua :x: Haihh baru berkesempatan nak update lagi . Punya lah banyak keje aku nak kena buat tapi at least boleh jugak berblogging kekadang tu kan . Hehe .... Hmm sekarang ni macam macam benda yang jadi kan terutama sekali pasal pesawat MH370 yang hilang tu . Baru baru ni menggemparkan dunia , acewaaah ayat aku tuh :x: Menggemparkan dunia apabila pesawat tu dikatakan telah menamatkan perjalanannye di lautan Hindi . Faham faham lah kan :120: So doakan kan mereka semua ye :120: Until now takde lagi berita lanjut pasal kes tu dan harap harapnye kes ni ade penyelesaiannye , aminn
Tumpang sedih jela bila semua penumpang tu terkorban tapi yang paling menyedihkan aku bila nenek sebelah ma aku pon meninggal hari rabu minggu lepas 26/3/14 . Meninggal sebab sakit tua :') Kebetulan minggu tu cuti sekolah lagi . Balik dari besut hari selasa then petang rabu tu sepupu aku tefon ma aku , cakap yang nenek aku tu tengah nazak . So rushing lah kemas kemas barang then ke besut semula . Sampai dekat rumah dalam buku 7.30 . Solat maghrib dulu then pi rumah mak sedara aku sebab nenek aku duduk dekat sana . Then mak sedara aku mintak famely aku tolong bacakan yaasin sebab mak sedara aku tuh nak balik rumah . 
Masa tuh nenek aku macam sesak nafas je , kesian pulak aku tengok sebab macam terseksa sangat keadaan dia masa tuh . Ramai jugak la yang datang umah mak sedara aku time tuh , tolong bacakan yaasin sekali . Dalam pukul 11 malam , aku ikot pa aku balik umah sebab nak solat isyak n makan . Tengah tengah aku makan tu , ma aku rushing balik rumah then cari kain putih . Then lepastu kalut la nak habiskan megi , lepastu pa aku kata yang nenek aku tu dah takde . Masa tuh teruss pi rumah mak sedara aku balik . Kebetulan masa tuh semua sepupu sepupu aku ada , so sempat lah jumpa untuk kali terakhir .
Dalam pukul 11 pagi esoknye , jenazah nenek aku tu selamat dikebumikan . Sebelum dibawak ke tanah perkuburan tu , sempat jugak aku cium nenek aku . Masa tulah terasa sebak yang teramat amat amat . Senang je air mata aku turun . Hmm btw , i miss her a LOT :face74: Al-fatihah

new past