Kembali Kepada Kehidupan Sebagai Pelajar U
Monday 27 July 2015, ϟ 0 shout(s)

Image result for korean cute stuff tumblr
Hai Hai  Aghh ni minggu pertama sebagai pelajar U balik selepas 2 minggu cuti mid-sem. Haihh berat hati tu memang la , rindu lagi kot ma ngan pa aku . Dah homesick dah :tears: tapi dah feel better dah , dah dapat balik mood nak duduk jauh dari parent even dalam hati ni meronta ronta mintak balik hahaha.

Dah habis cuti ni kerja belambak lambak la nak kena buat. Dengan hutang lab reportnya lagi  ptptn lagi, esaimen lagi, test lagi. Arghhhh lambat lagi ke cuti sem ? Sekarang ni duk kira cuti sem pulak haha padahal baru je habis cuti. Teringat pulak aktiviti kat rumah dimana time macam ni tengah melepak lepak depan tv. Wahh heavennya tapi bila datang sini , tv dah ntah kemana. Yang aku tengah takot sekarang ni pasal test anatomi :wower: Dia kan macam bila kita nak hadap benda tu , macam tampung satu beban besar je . Padahal aku je yang rasa macam tu sebab aku ni bukan jenis yang suka sains . Takde hal pon nak hafal kan tapi bila melibatkan nama pelik pelik terutamanya dalam bidang sains ni , dia macam leceh sikit blogger-emoticon.blogspot.com

Dahtu kenapa terima jugak course ni ? Sebab aku tanak pergi matrik woi , aku dah cakap kat parent aku kalau dapat mana mana U tanak pergi matrik tapi kalau tak dapat, kena gi matrik . Sekali dapat UITM tapi aku pon eksaited jugak la nak peginya. Macam sedia di beritahu , aku masa form 4 dah angkat kaki bila dapat kelas bio sebab memang aku tanak belajar bio. Wahh tenang hati bila dapat tukar kelas , belajr lukis lukis plan umah pulak . Mana tahu boleh buat rumah sendiri nanti , k meluat

Dah dapat result spm yang cukup cukup makan tu , memang Allah dah jodohkan aku dengan subjek bio kot . Mai UITM ni ada subjek bio iaitu anatomi. Hadoiiiii dah kenapa lah jodoh aku panjang meleret leret dengan bio ni . Ma aku pulak, masa dia tahu aku dapat course ni , takda pulak dia sebut pasal anatomi yang lagi bangang aku lah. Dah settle semua borang u , tunggu masa nak pergi , baru lah aku rajinkan tangan aku pi google subjek apa yang ada dalam course yang aku dapat . Haaa kau anatomi ngan mikrobiology ada :wower:

Nak tak nak aku sadokan jugak lah hati ni. Kuatkan semnagat weh , fighting :dispm: haaa emoji ni melambangkan segalanya hahaha . Oh cuti sem , cepatlah muncullllllll

new past