Field trip
Wednesday 26 August 2015, ϟ 0 shout(s)

Heyoo kids  sebenarnye aku ngantuk ni sebab tadi baru balik dari trip 3 hari 2 malam . Ke ampang , putrajaya dan selangor . Best la sebab sem satu dah dapat kuar jenjalan  Tapi yang lagi best sebab esok malam dah  nak balik ganu  Lambatnye esok , tak shabarrr
Okey pasal trip tu kan , dak dak envi pegi hari isnin . Rasanya minggu ni la pack sikit bagi aku sebab sabtu ngan ahad yang lalu , cewah . Ada terlibat dengan kursus pbsm ,cpr lah lepastu isnin dah gerak pastuh khamis nak gerak ke terengganu . Penat tu adelah tapi seronok uolls
Aku tak ingat sangat tempat yang aku pergi taklimat tu , i mean pejabat mana sebab aku tak teliti pon tentatif program . Teliti tapi tak seratus peratus , yang jadi main poin dekat Time Square hahah tempat shopping uolls tapi aku berjaya tahan nafsu daripada menghabiskan duit . Cukup beli 1 sandal dan perfumes dekat ma . Pa takde beli pape sebab taktahu nak beli ape . Kalau beli baju , mau aku kena marah sebab pa bukan jenis yang suka beli baju banyak banyak haha .
Yang best pergi trip ni sebab dapat tahu secara detail pasal course yang aku ambik ni .  Apa pekerjaan yang related , ape kerja yang diorang buat , ape nak kena buat , macam mana diorang atasi sesuatu masalah tu terutamanya kawalan penyakit lah kan . Then tadi dapat tahu sedikit sebanyak pasal pengurusan jenazah yang ada HIV/AIDS dengan mayat warga asing yang tak dituntut . Agak meyeronokkan sebab kos aku ni related dengan semua benda
Berkait dengan kesihatan , perekitaran , penyakit , kawalan penyakit , punca penyakit , langkah pencegahan dan banyak lagi lah . Pejabat dekat PJ tu buat aku rasa macam kecik je i mean budak u datang pejabat yang besar gedabak macam tu . Serius tempat tempat yang aku pergi tu cantik , bersih dan sesuai untuk ambik gambar hahaha
ya Allah ngantuknye , dah malas nak update banyak banyak . Better pegi tido skang haha . gudnite 

new past