Tertarik balik
Monday 14 September 2015, ϟ 0 shout(s)



No need hai lah kan , since ni post aku yang kedua untuk hari ni , memandangkan jugak aku free waktu ni even pukul 5 nanti ada test HBU *fuhh

Ekceli saja nak post pasal 1D , boy band aku layan start dari f3 . Haa jangan terkejut sebab dah 4 orang since zayn malik dah keluar 1D . Tapi still sedap lagi lagu diorang tapi kalau zayn ada lagi mantop kot hahaha . Masa f5 dah tak layan mana dah 1D ni , mean masa tu tengah kenal kpop hahah , exo bts dan sebagainya . Kiranya masa tu lagu 1D ni jadi sampingan jelah , dengar pon lagu lagu lama

Tapi sekarang ni layan balik sebab classmate aku ada jugak lah yang minat 1D ni . Mean macam aku ada terdengar lagu baru 1D daripada dorang jugak lah . Nak kata obses tu takde la cuma sekadar penyedap telinga . Having crush on them , well aku takde pakwe hahah . Seriusly jujur ni *angkat kening . Better crush jelah daripada serabut fikir pasal pakwe yang kadang kadang need attention 24 jam . Ish macam serabut sangat

Aku punya classmate dulu ada yang duk asyik wassap aku . Kadang kadang aku rimas jugak sebab aku malas nak layan pluss takde hati kat dia haha . Jahat la aku ni tapi better jujur daripada menipu orang kan . Dan aku harap aku ignore dia , dia akan berenti wassap aku hari hari dan tiap tiap masa . Taknak balas tapi kesian . End up aku balas cuma jawab salam je hahahaah

Aku dah kenal dia dari f1 lagi dan memang langsung takde hati kat dia selain daripada hati seoarang kawan . Lagipun perempuan ramai dalam dunia ni , kemon dude ! Wake up ! Lately ok lah sebab dulu dia ada la memaksa sikit tapi aku tetap dengan hati batu aku . Suka hati ah , malas nak layan . Suh ma ngan pa carikan jodoh haahha . Amiinn kan ye heheehe

Haa dah kenapa cakap pasal jodoh pulak , baru 18 kot *phewww  dah enjoy masa tengah remaja ni . People comes and go , no need to take a serious tapi kalau orang yang rapat dengan aku sekarang ni go jugak , mau aku nangis tak henti henti . Okay yang bawah ni dah takde kaitan dengan cerita kat atas . ok babai , wish me luck for final exam

new past