Organic Compound
Friday 22 January 2016, ϟ 0 shout(s)



Hello saturday ......... hari ni rasa nak taruk emoji sekali la sebab rasa dah lama post takde benda yang menyemak dan sebagainyaaa.... Dah terajin lah kan nak post lagi post lagi tapi ni pun baru je haa jenguk blog si zira yang salah letak link post blog dia . Stress gak aku bukak semalam blog not found ,haaa bagus bagi link lama  Tapi post dia kan cerita pasal environment wuhuu , satu introduction yang baik . Baguss kaut la semua budak budak lepasan spm kat malaysia ni suruh ambik kos kita dan sama tempat dengan kita jugak agar bertam ni nampak la ada penghuninyaaa hahahaaha

As usual la setiap kos ada subjek yang susah gila tapi kali ni memandangkan anatomy dah takde so tempat dia diambik olehhhhh CHEMISTRY  Seriously aku tak suka gila subjek tu dari first first kenal . Tak romantik langsung . Benda belajar something yang kita tak nampak . Kalau sem 1 dulu boleh la go lagi sebab sambungan form 5 punya tapi ni haa sem 2 , madam sem lepas sendiri cakap susah hahaah okey takziah dekat aku . Organic compound , benda pasal reaction naming tu semua haa got me like  apa benda ni doo , asal macam ni dooo , asal semua tajuk macam ni dooo arghhhh stress . Aku serius tak suka gila subjek subjek sains ni tapi haa dah jodoh kuat sangat , sampai jugak aku kat sini aihhhh

Dulu ha lepas pmr , sebab dapat rseult yg okey la so dapat ler kenal benda alah ni tapi serius aku dalam kelas haa just dengar je benda yang cikgu ajar tapi faham dia setengah je . Pastu dekat tusyen pulak asyik dapat soalan pastu sibuk nak cari dalam buku . Lagi lagi kalau fizik aduh . Walaupun setiap jumaat ada kelas fizik haa tetap tak pandai pandai hahaha takziah lagi sekalii dekat aku

Ni memandangkan minggu depan test chemist , rasakan laaa . Sekatang pun tak study lagi haa , baru siapkan semua prelab dulu pastu bila tah nak startnyaa . Asal bukak buku chemist haa ngantuk la apa laa , jeles tengok orang pandai chemist niii eee lagi lagi si zira tu haa . Lect ajo terus masuk masuk masukk 

new past