Delete Or Not ?
Monday 25 July 2016, ϟ 0 shout(s)



Hi there and good evening *tengok jam Fuh fuh nasib petang ni takde kelas which is sir suruh siapkan esaimen dan submit hari ni terus and nasib baik jugak la sebab dah buat awal harituu phew pheww So sekarang ni aku taktau kenapa aku tak ngantuk even waktu macam ni memang feveret pun. Tido tak ingat dunia tapi tulah hari ni tak ngantuk laa yela mungkin suruh study kot takpun suruh buat keje ke apaa hahaha. Act mang tengah buat keje pun, salin notes sikit untuk presentation english nanti ni haa, aku buat movie pasal Monsters University yeah which aku baru perasan mike pakai retainer . Padahal kalau monster pun apa kisah en gigi lawa ke tak blogger-emoticon.blogspot.com so kira aku monster jugak la sekarang ni ?

Btw seperti biasa, mukaddimah yang tah pape , japgi mula la hilang idea nak taip apa. So the bad news is, i maybe delete this blog. Just MAYBE okey, calm down calm down, take a deep breath hold hold hold holdddd and let it out . Korang buat tak ? Dia sebenarnya tah kenapa ada perasaan nak delete blog ni mungkin sebab yela taktahu nak post apa dah OR takde masa nak post *agaknya Tapiiiii bila nak delete tu rasa sayang pulak yelah en dari zaman PMR sampai zaman acah dewasa plus matang matang sikit ni haa :proud2: ohh aku rasa emoji ni lagi cute dari wassep punya dan aku ingat emoji ni takde rupanya aku terlepas pandang.

So aku buat blog ni sebab apa eh hari tu , ala dia macam nak rasa ada benda yang boleh share something i mean medium yang boleh menaip guna laptop then post. Yela zaman tu macam kuno sikit la laptop share lepastu berebut nak guna pastu bila sorang tu dapat laptop dari balik sekolah sampai ke malam guna aku taktau la bebudak ni . Tapi main reason buat blog dulu sebab nak hias hias cantik cantik en yelah orang tak kreatif nak asah kekreatifan dia tapi taktau la menjadi ke tak sebab aku tengok hambar jee . Lipas pun tah tah tanak buat rumah kat sini hewww

So lepas dah acah cantik hias tu ha, time skolah dulu suka join blog giveway tu ha which is mang dapat hadiah la kan :proud2: Penah jugak la bape kali terpilih jadi pemenang awww pastu join jadi sponsor GA tu haa seriusly best yelah sebab en blogwalking blog orang tu, orang ni dan kadang kadang terkejut gak sebab ada blogger laki yang decorate blog dia ala ala girly gittew hahaha jambu eh ?

Kadang tu suka stalk blog alyn yeah she is so so so creative. Aku suka tengok blog dia sebab comel macam tuan dia plus she wrote with cute way awww sesuai perangai bebudak dia time tu haha tapi sekarang macam alyn pun dah delete blog je ? Or tuka link ? Dan sebab blog jugak la follower kat twitter/insta ramai *ramai kee 

So bila dah kat UITM pulak im using blog for real purpose yang selama ni hanyalah merapu rapu je postnya . Bila baca balik post lama lama tu rasa macam "wehh tak matangnyaa" pastu gelakkan diri sendiri, blushing pastu delete post haha sebab aku rasa sebab dulu ada rasa nak post hari hari tau itu yang semua benda je nak post blog haha tapi sekarang even ada benda nak luah cuma lack of time nak on nak type nak post.

Kira macam blog ni peneman la dekat UITM ni which is aku rasa berani nak type benda yang melibatkan perasaan, problem, sadness, happyness tapi tulah dengan harapan aku post tapi takde la yang baca sebab yela selama ni dia ibarat blog ni tak berpengunjung tapii jeng jeng jeng memang silent reader bersepah . Nasib korang mengaku dan salah satu nya kakak aku sendiri tapi agaknya dia dah berenti buat kerja sia sia ni ha :proud2:

So masih dalam pertimbangan la nak delete ke idok. Kang japgi delete takleh move on lak sebab teringat ingta tapi bila ada tak ingat pun . Lumrah kata orang benda yang ada tak kisah pun bila hilang nanti baru gelabah eceh macam ayat orang putus cinta. Tah aku bila nak bercintanya :crazy: Tunggu harry style datang mintak kot *pengsan Okey baiklah silakan asma siapkan nota sebab satgi nak keluar lagi . Banyak merayap aku minggu ni

new past